Marknadsföring och försäljning via telefon

Har vi ringt dig?

Vital Dialog arbetar med marknadsföring och försäljning via telefon på uppdrag av olika företag. Våra samarbetspartners har uppmanat oss att ta kontakt med dig som redan är kund hos dom med syfte att informera om produkter, tjänster och riktigt bra erbjudanden.

Är det tyst i luren när vi ringer?

Ibland kan det tyvärr förekomma tekniska störningar i systemet vi använder oss av för att komma i kontakt med dig trots att Vital Dialog använder den bästa tekniken. Det kan innebära att ett samtal felaktigt kopplats fram och att det inte finns någon på andra sidan luren. Vi jobbar extremt noga för att motverka detta och uppskattar om du kontaktar oss så att vi kan rätta till felet. Vi är tacksamma om du förmedlar ditt namn och det numret vi har ringt dig på samt en kort beskrivning på händelsen så att vi med hjälp av dig kan bli bättre framöver. Du hittar kontaktformuläret här nedan.

Har du blivit uppringd och är registrerad i NIX-registret?

Om du är registrerad i NIX spärregister för oönskade telefonsamtal i försäljnings-, marknadsförings- och insamlingssyfte och vi har ringt dig beror det förmodligen på att du är kund, eller nyligen har varit kund hos våra uppdragsgivare. För mer information om NIX och vilka regler som gäller..

Medlemmar i kontakta

Vi är fullvärdiga medlemmar i

Kontakta är en ideell förening för alla företag som arbetar med kundkommunikation på distans – i sin kundservice, på försäljningsavdelningen eller på uppdrag åt andra företag. Genom politikerpåverkan, engagemang i lagstiftningsfrågor, utveckling av affärsetiska normer och regler arbetar Kontakta för att hjälpa sina medlemmar att skapa och utveckla grundläggande förutsättningar för att genomföra ännu bättre affärer i framtiden. Vi erbjuder endast Trygga Kundkontakter och följer Kontaktas riktlinjer. Läs mer om Kontakta här!

Kontakta Vital Dialog

vill du komma i kontakt med oss?

Om du vill komma i kontakt med oss eller om du helt enkelt inte vill bli uppringd igen, är du välkommen att fylla i vårt kontaktformulär. Vi ser till att kontakta dig alternativt spärra ditt nummer så snabbt vi kan. Önskar du att få fler än ett nummer spärrat, förmedla dessa så garanterar vi att detta är löst inom 24 h men oftast snabbare än så.